V KOLIKOR STE SE ODLOČILI ZA NAKUP V NAŠI SPLETNI PRODAJALNI SLEDITE SPODNJIM INFORMACIJAM:
1. Naročanje
Naši artikli so razdeljeni po skupinah. Ko se odločite v kateri skupini boste pregledovali izdelke, lahko pričnete z izborom. Vsak izdelek ima možnosti, kot so barva, velikost in količina. Po pregledu naše ponudbe ob želenih artiklih izberete možnost “dodaj v košarico”. Ko končate z izbiro artiklov izberite košarico v zgornjem desnem kotu.
2. Košarica
V košarici lahko spremenite količino naročenih izdelkov ali pa izbrani artikel izbrišete. Če hočete spremeniti količino, vnesite novo količino, nato kliknite na simbol posodobi, če želite, da bo sprememba upoštevana. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišete s klikom na simbol izbriši. Pod izbranimi artikli je polje za vnos kode kupona ali darilnega bona. Če želite nadaljevati z nakupom še katerega drugega artikla, kliknite gumb »Nadaljujte z nakupom«, če pa želite z nakupom zaključiti potem izberite »Na blagajno«. S klikom na gumb »Na blagajno« boste preusmerjeni do košarice.
3. Oddaja naročila
Postopek oddaje naročila je nato sledeč, izpolnite zahtevane podatke. Preden pošljete prijavo je potrebno tudi potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, kateri so vam ves čas dostopni na naši spletni strani. S klikom na »Naslednje« izberete Način dostave. Ponovno kliknete na gumb »Naslednje«. V naslednjem koraku spletna stran zahteva, da ponovno pregledate podatke, če so le-ti pravi, ter za potrditev naročila kliknete na gumb »Potrdi naročilo«.
Preko elektronske pošte boste prejeli obvestilo o opravljenem naročilu. S tem je pogodba sklenjena.
V kolikor po prejetem obvestilu ugotovite, da ste se zmotili pri naročanju, lahko spremembo sporočite tako, da odgovorite na prejeto sporočilo ali pa nas pokličete na kontaktno številko +386 (0) 41 756 890 ali nas kontaktirate direktno na info@naracamiciemaribor.si
Ko bomo prejeli vaše naročilo, jo bomo v najkrajšem času obdelali. V primeru če naročenega artikla ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vašo e-pošto.
Predstavnik podjetja vas lahko kontaktira po telefonu ali elektronski pošti, da preveri vaše podatke, morebitne nejasnosti in nepravilnosti pri naročilu.
CENE V SPLETNI TRGOVINI
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen.
PLAČILNE METODE
- plačilo po povzetju (stranka plača blago ob prejemu pošiljke na pošti)
- plačilo po predračunu
- plačilo z VISA, Mastercard, Maestro
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), z razčlenjenimi stroški.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu.
DOBAVNI ROK
Spletna trgovina NARACAMICIE Maribor želi čim bolj ustreči željam vseh naših kupcev, zato vam kupljeno blago dostavimo na vaš naslov ali katerikoli drug naslov, ki ga vpišete pri naročilu. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije. Čas dostave je odvisen predvsem od načina plačila. Če izberete plačilo po prevzemu, vašo pošiljko oddamo še naslednji delovni dan, tako da jo lahko pričakujete v 1-2 dneh. V primeru, da izberete plačilo po predračunu, vašo pošiljko odpošljemo prvi delovni dan po prejemu plačila. To velja za izdelke, ki so na zalogi. V primeru da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša in se med strankama sporazumno določi.
STROŠKI POŠILJANJA
Dostava blaga poteka preko Pošte Slovenije.
Cena dostave blaga nad 70€ je brezplačna za celotno Slovenijo, cena dostave do 70€ pa znaša 4,99€. Za ostale države EU: za nakup do 100€ se zaračuna dostava 10€, za nakup nad 100€ pa je dostava brezplačna. Za ostale države se poštnina obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, plačate izdelek ob dostavi, pri čemer morate plačati provizijo za odkupnino po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
4. Varnost nakupa / reklamacije
V kolikor je dobavljeno blago poškodovano že prispelo ali je bilo napačno poslano, ga lahko vrnete v roku 14 dni po prejemu. V tem primeru stroške vračila krije podjetje Tasama d.o.o. Reklamacijo nam prosim sporočite na elektronsko pošto: info@naracamiciemaribor.si
Na podlagi določil 81. člena ZVPot-1 ima v primeru neskladnosti blaga potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, pravico da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Prodajalec neposredno uporablja določbe iz 81. do 87. člena ZVPot-1 (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7054), vključno s postopki in roki, ki jih zakon predpisuje.
5. Zasebnost
Podatke, ki jih boste vpisali v obrazec pri naročanju blaga, bomo skrbno varovali v skladu z veljavnimi predpisi. Uporabljeni bodo samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) ali za posredovanje naših reklamnih sporočil po pošti (katalog) ali elektronski pošti. Sklenjena pogodba bo dostopna v elektronski obliki pri podjetju Tasama d.o.o., do nje je možen dostop na elektronski način.
6. Vračilo v primeru neustreznosti izdelka
Skladno z določbami ZVPot-1 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec lahko izpolni obrazec Obrazec za vračilo izdelka ali pošlje izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe na e-naslov: info@naracamiciemaribor.si. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma, oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga nemudoma vrne, najpozneje v 14 dneh od datuma obvestila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Ponudnik kupcu vrne celotno kupnino najkasneje v roku štirinajst (14) dni od prejetja vrnjenega blaga.
Kupec vrne blago na naslov:
Tasama d.o.o., PE TRGOVINA NARACAMICIE
Grajski trg 7
2000 Maribor
SLOVENIJA
7.) Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.naracamiciemaribor.si med kupcem in podjetjem Tasama d.o.o., bosta stranki reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Mariboru.
Pritožbo je mogoče vložiti preko elektronske pošte (info@naracamiciemaribor.si), ali ustno na zapisnik v poslovni enoti Tasama d.o.o, PE TRGOVINA NARACAMICIE, Grajski trg 7, 2000 Maribor. O pritožbi bo odločeno v 10 delovnih dneh od prejema celotne dokumentacije potrebne za presojo. Odločitev bo podjetje poslalo na kontaktni naslov stranke iz pritožbe, odločitev je dokončna. V primeru, da stranka ni zadovoljna z odločitvijo, lahko sproži sodni spor pri stvarno pristojnem sodišču.
Družba Tasama d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.